Vilka sponsorer

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 64880
  • Start datum Start datum
Vilka sponsorer
Crispi och BD
Med motavationen att crispis pjäxor passar mina fötter perfa och att BD gör stabila grejer :)

Senast ändrad:
Vilka sponsorer
SJ
Motivering: För jag bestämmer mig så sent innan jag vill åka till fjällen och då är resorna så dyra därför behöver jag SJ som resesponsor eftersom att jag alltid väljer det miljövänligaste alternativet, den som går på räls.

K2
Motivering: Lekfull som jag är inspireras jag av K2:s fokus på barns fritid att de alltid ska kunna vara ute i alla slags väder. Jag behöver bra produkter så vänder mig därför till K2 så att min inlärning går snabbare, allt blir roligare om jag känner att produkten sitter som den ska och ger mig ett brinnande intresse för en aktivitet där jag märker att jag utvecklas.

Senast ändrad:
Vilka sponsorer
lib tech skidor; för det är nog de grymmaste skidor som finns :D

och

dalbello pjäxor; är ju lätt de bästa och skönaste pjäxorna som finns :)

Vilka sponsorer
tror att jag hade valt orage eller liknande klädesmärke, och sen typ salomon som skid/pjäxspons.. har man dem som sponsorer så klarar man nog att köpa de goggles man vill ha!;)

Vilka sponsorer
Ica och statoil, man kommer långt om man har mat och bensin spons. Då får man pengar över till mycket annat inom skidväg. Boende spons hade inte varit dåligt heller.

Tillbaka
Topp