Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka turbindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alvawesslen" data-source="post: 1193168" data-attributes="member: 169516"><p>Halloj, jag är en ganska liten och lätt tjej som ska göra säsong och är sugen på att uppgradera mig från vanliga freeridebindningar till någon form av turbindning. Jag gillar framförallt att åka i orörd pudersnö men tycker samtidigt om att kunna trycka på i svängarna och köra lite mer aggressivt på hårdare underlag. Därför är jag ute efter en bindning som både kan funka bra att göra kortare turer uppför med för att sedan åka nedåt i mjukt orört puder, men som inte heller ger sig när det går fort utför. Mina funderingar går främst kring shift, king pin och marker duke, baron, f12 (eller kanske räcker med 10?).</p><p>Är det någon som har tankar eller tips till mig om vad jag borde satsa på för bindning?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alvawesslen, post: 1193168, member: 169516"] Halloj, jag är en ganska liten och lätt tjej som ska göra säsong och är sugen på att uppgradera mig från vanliga freeridebindningar till någon form av turbindning. Jag gillar framförallt att åka i orörd pudersnö men tycker samtidigt om att kunna trycka på i svängarna och köra lite mer aggressivt på hårdare underlag. Därför är jag ute efter en bindning som både kan funka bra att göra kortare turer uppför med för att sedan åka nedåt i mjukt orört puder, men som inte heller ger sig när det går fort utför. Mina funderingar går främst kring shift, king pin och marker duke, baron, f12 (eller kanske räcker med 10?). Är det någon som har tankar eller tips till mig om vad jag borde satsa på för bindning? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka turbindningar?
Tillbaka
Topp