Vilka twintips?

PutteB

Medlem
Vilka twintips?
Tja ja ska köpa nya twintips men undrar vilka ja ska ha. har åkt skidor länge men e ny jibbare, men ja vill samtidigt ha nåra twintips som e bra offpist oxå.
Vilka Twintips tycker ni ja ska ha?
Men vanliga skidor går oxåå bra men dom ska vara bra i offpist o bra jibbskida

Vilka twintips?
om du även ska åka off-pist så är Rossignol ScratcH BC vad du letar efter! Kan ju läsa recensioner här eller i div. skidtidningar så får du se! :) grymmt bra skida!

Vilka twintips?
jag tycker att du ska köpa antinegn line skidor ir armda har testat bägge två och tycker dom e jävligt bra funkar över allt..just nu kör jag på line men nästa säsong funderar jag på att köpa ett par armada..kolla bara tanner hall som kör på dom han har inet knäckt ett enda par på hella säsongen och i vanliga fall knäcker dom ju tre fyra par..det säger bara lite om kavliten..

Vilka twintips?
Inte så konstigt att tanner hall kör på ett par armada skidor då det är hans egna märke.. men visst dom verkar vara grymt stabila.. funderade på ett par armada skidor själv men orkade inte börja importera å grejja själv så det blev ett par Head mad_Trix mojo som jag atm e nöjd med både i parken och utanför pisten..

Vilka twintips?
Kör på Salomon Teneighty och dom fungerar till det mesta.. Har iochförsig inte kört på nåt annat menmen:D

Vilka twintips?
jag fick tag i ett par sjukt rabbaterade HEAD mad-trix på stadium bergvik, Karlstad. pris med binning och montering 2500:- det kan finnas några par kvar i 181cm längd med lite tur... Sjukt bra skida.

Vilka twintips?
De flesta av dagens twintips har det du efterlyser. Men jag tycker inte du ska välja en alltför bred twintip, det räcker gott och väl med 80 mm i midjan. Jag tycker heller inte att du bara ska kika på "de stora märkena", som Head, Salomon och Rossignol. Kolla även in K2, Dynastar, Völkl, Atomic, Blizzard m. fl. De är lite billigare men för den delen inte sämre, snarare tvärtom skulle jag säga.

MVH Andreas

Vilka twintips?
Dt låter som om du e på jakt efter ett par Armada ARV. de e ruggigt skøna skidor. med 92 øver midjan fungerar de bra i puder, de e lite styvare i tailen æn fx madtrix mojo vilket gør dem lite bættre i pist (tycker jag). funkar bra i parken och e førhållandevis lætta. de kommer till åre till næsta sæsong. stort plus e den skøna disignen!!!

Vilka twintips?
till "" Lima- Ko " D
Du kan vell ändå inte stå och säga att K2 och Völkl är små skidmärken ?!
K2 är en av dom största !

Vilka twintips?
K2 Fujative är helt fantastiska! Dom är lätta att "leka" på, och extremt breda så att dom funkar i Offpist!

Tillbaka
Topp