Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tänkte höra vilken ort ni tycker man borde åka till om man vill till ett ställe med en sjysst park och så. (inga ställen i norden) väldigt bra om det inte alldeles fördyrt att åka dit och leva där. (detta i syfte till res tips till vintern)