Vilken är bäst för puderåkning?

  • Trådstartare Trådstartare Thomsson
  • Start datum Start datum
T

Thomsson

Guest
Vilken är bäst för puderåkning?
Jo det är så att jag har en Extem Device 159 och undrar vad ni tror om att ha den som puderbräda?

https://www.freeride.se/prylar/snowboards/2005/extrem/device.html
Jag är väl 180cm lång 85kg.


Eller blir det bättre att ta min Evil twin 155 och bakmontera så mycket det bara går?
Kör UNINC 152 till parken nu så jag ska ha en bräda till det som finns utanför parken.

// Gustav.

Ps. Kan även sälja nån bräda om nån skulle vara intresserad!
 
Senast ändrad:
Vilken är bäst för puderåkning?
Har för många brädor så därför vill jag använda nån jag redan har.
 
Vilken är bäst för puderåkning?
Det är väll bäst att prova om du kan. Om extremen har camber så skulle ja tippa på twinen men det är bara vad jag tror.
 
Vilken är bäst för puderåkning?
Jo precis, men samtidigt är ju extrem brädan längre och har längre nos än tail.

Bara spånar lite fram och tillbaka.

Ska självklart pröva, men det är så dåligt med snö just nu :/
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp