T
Thomsson
Guest
Vilken är bäst för puderåkning?
Jo det är så att jag har en Extem Device 159 och undrar vad ni tror om att ha den som puderbräda?
https://www.freeride.se/prylar/snowboards/2005/extrem/device.html
Jag är väl 180cm lång 85kg.
Eller blir det bättre att ta min Evil twin 155 och bakmontera så mycket det bara går?
Kör UNINC 152 till parken nu så jag ska ha en bräda till det som finns utanför parken.
// Gustav.
Ps. Kan även sälja nån bräda om nån skulle vara intresserad!
https://www.freeride.se/prylar/snowboards/2005/extrem/device.html
Jag är väl 180cm lång 85kg.
Eller blir det bättre att ta min Evil twin 155 och bakmontera så mycket det bara går?
Kör UNINC 152 till parken nu så jag ska ha en bräda till det som finns utanför parken.
// Gustav.
Ps. Kan även sälja nån bräda om nån skulle vara intresserad!
Senast ändrad: