Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilken är den ultimata skidan 2011/2012-i Sverige?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tooobe" data-source="post: 914035" data-attributes="member: 127744"><p>Tack, här kommer lite mer:</p><p></p><p>190 cm</p><p>85 kg</p><p>Alltid gillat fart, åker hellre aggressivt och snabbt än kontrollerat och tekniskt fulländat. </p><p></p><p>Mina skidor har varit mellan 184-190 cm långa, senaste skidorna var ett par Head Monster (sladdriga) och långt innan dess ett par Völkl G4.</p><p></p><p>Gillar som sagt puder, skogsåkning (vilket talar emot ev. spett), uppkört puder. Sällan på salsgolven eller i jibbparken. Dock vill jag kunna få hyfsat grepp i pisten om jag tvingas åka ned från Åreskutan-pistvägen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tooobe, post: 914035, member: 127744"] Tack, här kommer lite mer: 190 cm 85 kg Alltid gillat fart, åker hellre aggressivt och snabbt än kontrollerat och tekniskt fulländat. Mina skidor har varit mellan 184-190 cm långa, senaste skidorna var ett par Head Monster (sladdriga) och långt innan dess ett par Völkl G4. Gillar som sagt puder, skogsåkning (vilket talar emot ev. spett), uppkört puder. Sällan på salsgolven eller i jibbparken. Dock vill jag kunna få hyfsat grepp i pisten om jag tvingas åka ned från Åreskutan-pistvägen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilken är den ultimata skidan 2011/2012-i Sverige?
Tillbaka
Topp