Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken av dom här 3 är bästa..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 856870" data-attributes="member: 1008"><p>Du har listat 3 rena parkskidor och ett par offpistskidor. Så jag vet inte vad du egentligen vill ha för hjälp?</p><p></p><p>Det är som att jag skulle fråga vilken jag skulle köpa. En Volvo V70, en Audi A4 eller en Lotus Exige. Alla tre är bilar, men någonstans där slutar likheterna mellan de två första och den tredje.</p><p></p><p>Om du ska ha en skida för det du skriver, så skulle jag rekommendera någonting med mdja runt 100-120, rocker och twintip. Jag gillade personligen hur Moment Bibby Pro i 190 uppförde sig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 856870, member: 1008"] Du har listat 3 rena parkskidor och ett par offpistskidor. Så jag vet inte vad du egentligen vill ha för hjälp? Det är som att jag skulle fråga vilken jag skulle köpa. En Volvo V70, en Audi A4 eller en Lotus Exige. Alla tre är bilar, men någonstans där slutar likheterna mellan de två första och den tredje. Om du ska ha en skida för det du skriver, så skulle jag rekommendera någonting med mdja runt 100-120, rocker och twintip. Jag gillade personligen hur Moment Bibby Pro i 190 uppförde sig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken av dom här 3 är bästa..
Tillbaka
Topp