Vilken bräda är det?Märke osv?

snowdiver

Medlem
Det är så att jag fått en nokia bräda av en släkting som vunnit den i en tävling. Brädan andas kvalitet och jag tror att det kan vara ett bra snowboardmärke som ligger bakom...
Frågan är bara vilket det är här ni kommer in i bilden...
Infon som jag har är:
Brädan är made in Austria =österike=) Och det står Arena series 154 på den.
nosen är 6 cm längre än tailen
midjan är 248mm, längden på brädan är 154cm, Verkar vara 0,5 till 1,0 cm Tapered shape
Brädan är väldigt styv . Jag har prövat att googla i ett par timmar men hittar endast en annan nokia reklambräda som är gjord av ett märke vid namn endevour snowboards:http://img19.imageshack.us/img19/1349/82558567sk3.gif (är bilden) men detta märke kommer från british columbia. Dock ej omöjligt att brädan ej är gjord i Österike. Burton gör vissa modeller i österike. Min bräda är också med n-gage tryck dock med riddare med horn som darkstar skateboards logga.
Tack för er tid ni som orkar bry er!=)
Snart är det snö igen dont worry!
/
Mark

Spontana svar, Salomon, Rossignol eller dylikt. Vet att några "reklambrädor" kommer från dessa märken Scott är också ett alternativ.

Rena chansningar...

Det troligaste är nog att brädan är tillverkad i Elanfabriken som är en av världens absolut största snowboardfabriker och som tillverkar brädor åt massor av märken, bland annat Endeavor.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp