vilken färg gäller på skidkläder i vinter?

tänk såhär istället:

1. Vill du se ut som alla andra? Efter du svarat på denna fråga, gå vidare till nästa.
2. Vad har 80% av alla i parken? Nu tänker jag inte märken etc. utan färger. När du fått klart för dig på ett ungefär vad alla andra har, då kan du börja kolla runt på olika sidor etc. efter kläder. Utgå vad du svarade på fråga ett och fråga två!

Tips. Ett tips är att ha antingen jackan eller byxorna i svart eller vit eller nån annan "basfärg". Annars blir det lite lätt skrikit. Men om du satsar på flera jackor eller byxor så kan du ju mixa alla möjliga färger.

Sen, kom ihåg! Det är inte hur du ser ut som avgör hur bra du blir. Visst vill man ha snygga kläder o.s.v, men tänk mer på åkningen istället.

Tack för mig!

Jag kör på två kombinationer, ett par ljusgråa byxor med svarta detaljer, till det har jag en tunn Peak jacka som är grön. Och sedan har jag en riktigt varm S.O.S skidjacka i blått och vitt.

Inga höjdarkombinationer färgmässigt alltså, men vem bryr sig? Men jag ska försöka köpa ett par ljusgröna byxor också, eftersom Peak jackan har ljusgröna detaljer. Kom ihåg att allt funkar, men du kanske inte ska satsa på rosa byxor och röd jacka precis... Det finns gränser. ;)

Lita på Hökarängens färger i år.

(bästa svängen Hökarängen) !!!

Senast ändrad:
Lukas_bromma sa:
JA! rosa is the shiat.. :P jag har en rosa jacka som har lite oranga detaljer (det skär sig sisådär lagom ballt..) som jag undrar vad jag ska ha för färg på brallor till..? annars så diggar jag orange , även fast jag tycker det känns lite "wannabe en som sticker ut" haha :P

Lukas_bromma sa:
JA! rosa is the shiat.. :P jag har en rosa jacka som har lite oranga detaljer (det skär sig sisådär lagom ballt..) som jag undrar vad jag ska ha för färg på brallor till..? annars så diggar jag orange , även fast jag tycker det känns lite "wannabe en som sticker ut" haha :P

swed sa:
själv så är man helt brun med röd hjälm med ett par fujative 05/06 på fötterna
SPRÅKPOLIS GOES WhiCKeD.

På fötterna har du pjäxorna,

skidorna har du under fötterna om du inte har nå special byggda skidor,
länka gärna en bild på dom skidorna isf,

P&L-G

Senast ändrad:
bruntbruntbruntbrunt ! och mörkgrönt! vitt funkar alltid brun jacka grönvita byxor, satan läckert!

Kör man helställ så är man inne oavsett färg! skrikiga färger är ju jävligt "last year" men vem har sagt att det inte är inne i år med:D

Så länge ni inte bär vita kläder i backen så kör jag nog inte över er iaf...

Folk med vita skidkläder borde bli erbjudna en reflexväst av liftgobban ;-)

RonnyWallberg sa:
Hur lägger man upp bilder när på forumet så kan ja göra de?
kopiera in LÄNKEN TILL BILDEN mellan

jeppenator sa:
själv ska jag ha en Grön jacka som lyser å ett par svarta brallor.. hoppas de funkar ;)
då tänker du i samma banor som mej, fast jag tänkte mej gröna byxor å svart (ev. grå) jacka. (har bestämt mej för att inte ha svarta byxor hehe :P)

Odlander sa:
swed sa:
själv så är man helt brun med röd hjälm med ett par fujative 05/06 på fötterna
SPRÅKPOLIS GOES WhiCKeD.

På fötterna har du pjäxorna,

skidorna har du under fötterna om du inte har nå special byggda skidor,
länka gärna en bild på dom skidorna isf,

P&L-G
W I C K E D , notera att det inte är nåt H mellan W och I. "språkpolisen"

Ni är sådana r*vhål
Vitt har alltid gällt, kommer alltid att gälla. Gärna i kombination med neonnyanser.

Snödjup

Tillbaka
Topp