Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilken freerideskida? (Bindning?)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lee-nus" data-source="post: 799696" data-attributes="member: 58561"><p>du har inget att tacka för, min intuition säger mig att han antagligen inte åkt den själv och rekommenderar den enbart på utseende och vem han sett åka på dem.</p><p></p><p>var väldigt försiktig med att gå enbart på andra människors råd. du måste helt enkelt läsa på lite själv och sätta dig in i vilken typ av skida det är du söker, hur lång och bred skida du tror att du klarar av vs. var den ska användas, om du bara ska ha ett enda par skidor, osv.</p><p></p><p>hur gammal är du? kommer du att fortsätta växa? 177 cm skida är annars inte så kort till en 175 cm lång åkare. du är ju inte våldsamt tung heller, precis. rossignol s5 är en rätt kul skida, åtminstone för mig. men smaken är som baken, så prova gärna ett antal skidor innan du köper. skidtesterna börjar ju redan i november eller nåt...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lee-nus, post: 799696, member: 58561"] du har inget att tacka för, min intuition säger mig att han antagligen inte åkt den själv och rekommenderar den enbart på utseende och vem han sett åka på dem. var väldigt försiktig med att gå enbart på andra människors råd. du måste helt enkelt läsa på lite själv och sätta dig in i vilken typ av skida det är du söker, hur lång och bred skida du tror att du klarar av vs. var den ska användas, om du bara ska ha ett enda par skidor, osv. hur gammal är du? kommer du att fortsätta växa? 177 cm skida är annars inte så kort till en 175 cm lång åkare. du är ju inte våldsamt tung heller, precis. rossignol s5 är en rätt kul skida, åtminstone för mig. men smaken är som baken, så prova gärna ett antal skidor innan du köper. skidtesterna börjar ju redan i november eller nåt... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilken freerideskida? (Bindning?)
Tillbaka
Topp