Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilken freerideskida? (Bindning?)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Perkal" data-source="post: 799756" data-attributes="member: 85390"><p>#1 Det är därför jag undrar om han är en parkråtta som snurrar och voltar. Om han inte gör det vad ska han med en Twiptipskida till? Att skriva att man kör 40% park säger mig att man inte tar det så jätte seriöst.</p><p>#2 Jag säger inte att man inte kan carva på ett par feta lagg. Jag säger att det är tusen gånger roligare med ett par carvingskidor i pisten.</p><p>#3 Ja, jag tycker det ivartfall. Men som sagt det är min åsikt. Jag gillar grafiken på puder och twintip, och inte en carvingskidas.</p><p></p><p>Och om han nu kör skog, köp ett par blades då. Jag skiter fullkomligt om folk kommer h8a på mig nu. Men blades i skogen är hel king. Haha.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Perkal, post: 799756, member: 85390"] #1 Det är därför jag undrar om han är en parkråtta som snurrar och voltar. Om han inte gör det vad ska han med en Twiptipskida till? Att skriva att man kör 40% park säger mig att man inte tar det så jätte seriöst. #2 Jag säger inte att man inte kan carva på ett par feta lagg. Jag säger att det är tusen gånger roligare med ett par carvingskidor i pisten. #3 Ja, jag tycker det ivartfall. Men som sagt det är min åsikt. Jag gillar grafiken på puder och twintip, och inte en carvingskidas. Och om han nu kör skog, köp ett par blades då. Jag skiter fullkomligt om folk kommer h8a på mig nu. Men blades i skogen är hel king. Haha. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilken freerideskida? (Bindning?)
Tillbaka
Topp