Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken skida till en 105 kilos kille.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jocke_torkelson" data-source="post: 99817" data-attributes="member: 34051"><p>Alla skidor tål din vikt! Allt beror på hur du åker!</p><p>Själv är jag en tung kille som åker hårt och tungt. Men jag har fortfarande Salomon PR som favoriter vad </p><p>gäller allround. Med dessa skidor har jag hoppat, railat, pumpat och tom vunnit en GS tävling!!!</p><p>Mitt spontana svar är att du skall skaffa dig ett par justa GS skidor i race mått. Håller de för Herman M så </p><p>håller dem för dig (Javisst han får skidor enligt spec) men det är fortfarande samma grund skida. </p><p>Allt är upp till dig! Vad vill du göra med/på dina skidor!</p><p></p><p>(Huvudsaken är att du har kul)</p><p></p><p>T-son</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jocke_torkelson, post: 99817, member: 34051"] Alla skidor tål din vikt! Allt beror på hur du åker! Själv är jag en tung kille som åker hårt och tungt. Men jag har fortfarande Salomon PR som favoriter vad gäller allround. Med dessa skidor har jag hoppat, railat, pumpat och tom vunnit en GS tävling!!! Mitt spontana svar är att du skall skaffa dig ett par justa GS skidor i race mått. Håller de för Herman M så håller dem för dig (Javisst han får skidor enligt spec) men det är fortfarande samma grund skida. Allt är upp till dig! Vad vill du göra med/på dina skidor! (Huvudsaken är att du har kul) T-son [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken skida till en 105 kilos kille.
Tillbaka
Topp