vilken skidfilm ska jag köpa?

crilleus

Ny medlem
Vilken skidfilm ska jag lägga pengar på här på freeride?
Jag har funderat på Serious, yearbook och absence.. Vilken är helt enkelt bäst!?

har sett alla tre. Yearbook tar dem alla :D på andraplatts kommer absence och du kan nu säkert klura ut tredjeplatsen.

Nadra filmer som ska vara bra är ju not another ski movie x(ten) men kanske framförallt wski106

Har du inte sett Focused så måste du köpa den. Det är den bästa skidfilmen som jag har sett. Köp den!

köp alla

om du vill ha en jibbfilm kan du ju köpa typ absence men om du ska ha freerideåkning i puder ska du köpa Live a Little

Inte så mycket jibbing i Yearbook..om du inte gillar stora bakåtvolter à la Seth Morrison förstås. Annars är det en riktigt bra rulle, men smaken är som baken, jag gillar personligen Matchstick-filmerna i allmänhet, snyggt filmade, bra musik och högt tempo.

Vill du ha lite mer parkjibbing kan du ju kolla in Pass it On, ett mycket bättre alternativ än den gravt överskattade Serious.

köp..x..och not another ski movie..eller jag tycker nog session..en skön rulle..eller köp alla som finns i hel avärlden..fast det va nog ette dåligt tips...inte serious..det är ju mycket puder..!!
nej men x och not another ski movie..jag gillar dem skarpt..ja och session!!

Jag försökte komma billligt undan genom att tanka hem session 1242 med det var bara ljudet jag fick hem! =D alltid nåt! :) Jag håller på att tanka yearbook nu så jag hoppas på bild också!

Köp Yearbook o Absence dom e lika bra men Not another ski movie i också grym men inte serious och för helvete inte WSK 106

yearbook är inte så mycket riktig´t bra jibbing...det är mest killar som seth morrison som gör dubbla backflips med sina pistols

yearbook är en väldigt bra film annars men vill du ha riktigt bra jibbing ska du köpa not another ski movie...den är riktigt skön fast inte alls mycket puderåk
om du bara ska köpa en film ska du nog köpa yearbook (70 minuter film 60 minuter extramaterial)

jag har sett dem 3 och x o not another ski movie o jag tycker att yearbook e bäst eftersom den e så lång o det e bra så man slipper lägga ut pengar på en 30 min film..
osså e det mycket variation i year book

Jag har sett alla. Absence är typ bara jibbing men mycket bra gjord, Yearbook är grym, mycket skön blandning, bara amerikanska åkare, både puder park offpistjibb, bra musik också. Serious och Yearbook e gansak lika i blandnignen. Serious e också mycket välgjord och bra kvalité på filmningen. Plus e ju att de e bara svenska åkare. Men Yearbook har lite grymma guldkorn som hopp på 60m , åkning i lavin m.m.. Hehe men ja vet inte vilken ja skulle tagit, de e grymma alla!

Tillbaka
Topp