Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
vilken vikt på bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="maxter" data-source="post: 518548" data-attributes="member: 91562"><p>Ja, för det var ju inte som att du hoppade in och skrev i någon annans ställe och valde att ta illa upp utan att ha en aning om huruvida d4ni3l tolkade det som otrevligt eller inte?</p><p></p><p>Jag fattar bara inte varför man måste hoppa varandra för minsta lilla, blir så fruktansvärt dålig stämning vilket leder till att drygon som mig känner sig tvungna att vara otrevliga tillbaka. Som sagt tror jag inte någon hade sagt något om användaren i fråga utgett sig för att gå i högstadiet istället, då hade det varit helt okej helt plötsligt. Kom igen, ETT jävla svärord och killen är patetisk och otrevlig? Man är inte tjurig bara för att man svär och inte använder femton smileys i varje inlägg, det här är internet, tänk på det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="maxter, post: 518548, member: 91562"] Ja, för det var ju inte som att du hoppade in och skrev i någon annans ställe och valde att ta illa upp utan att ha en aning om huruvida d4ni3l tolkade det som otrevligt eller inte? Jag fattar bara inte varför man måste hoppa varandra för minsta lilla, blir så fruktansvärt dålig stämning vilket leder till att drygon som mig känner sig tvungna att vara otrevliga tillbaka. Som sagt tror jag inte någon hade sagt något om användaren i fråga utgett sig för att gå i högstadiet istället, då hade det varit helt okej helt plötsligt. Kom igen, ETT jävla svärord och killen är patetisk och otrevlig? Man är inte tjurig bara för att man svär och inte använder femton smileys i varje inlägg, det här är internet, tänk på det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
vilken vikt på bindningar
Tillbaka
Topp