Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vilket fjäll är mest komplett för en barnfamilj?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fati" data-source="post: 1279633"><p>Själv gillar jag stöten mer än idre. Bättre backar och en rätt trevligt skiroute, bra skogsåkning, tycker jag. Tar man sig till radiomasten få man oftast några rkltogg fina svängar också....och den veckan jg var i idre (v 11 för några år sen) var det mer folk i idre än i stöten veckan innan. Idre har dock bättre utsikt ocv som sagt bättre turmöjligheter. Finns lite offpist där också. Rätt brant sådan också. Backarna är dock kortare.</p><p></p><p>Stöten har en liten pool och bowling och sånt. Vill man har mer ska man nog till åre ändå. Eller nåt stort söder över, som sagt. Åre är ju störst i sverige. Men det kan vara myckwt folk vid nyår, eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fati, post: 1279633"] Själv gillar jag stöten mer än idre. Bättre backar och en rätt trevligt skiroute, bra skogsåkning, tycker jag. Tar man sig till radiomasten få man oftast några rkltogg fina svängar också....och den veckan jg var i idre (v 11 för några år sen) var det mer folk i idre än i stöten veckan innan. Idre har dock bättre utsikt ocv som sagt bättre turmöjligheter. Finns lite offpist där också. Rätt brant sådan också. Backarna är dock kortare. Stöten har en liten pool och bowling och sånt. Vill man har mer ska man nog till åre ändå. Eller nåt stort söder över, som sagt. Åre är ju störst i sverige. Men det kan vara myckwt folk vid nyår, eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vilket fjäll är mest komplett för en barnfamilj?
Tillbaka
Topp