Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vilket fjäll är mest komplett för en barnfamilj?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JEZ-revived" data-source="post: 1279635" data-attributes="member: 168787"><p>Jag vill också slå ett slag för Stöten, var där för första gången i år och blev positivt överraskad. Utöver det som redan sagts, så tycker jag det är bra att de har gröna backar från toppen och ner. Jag lärde mig åka som vuxen i Hemsedal och minns att jag tyckte det var inspirerande att faktiskt kunna åka från toppen redan efter någon dag. Man får många meter under fötterna.</p><p>En annan fördel är att Trysil ligger i närheten om man vill få en dag med lite längre pister.</p><p>Restauranger är möjligtvis ett litet frågetecken...</p><p></p><p>Annars kolla närmare på Hemsedal, jag tror du/ni kommer att gilla det. Ingen aning om off-piste möjligheterna dock.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JEZ-revived, post: 1279635, member: 168787"] Jag vill också slå ett slag för Stöten, var där för första gången i år och blev positivt överraskad. Utöver det som redan sagts, så tycker jag det är bra att de har gröna backar från toppen och ner. Jag lärde mig åka som vuxen i Hemsedal och minns att jag tyckte det var inspirerande att faktiskt kunna åka från toppen redan efter någon dag. Man får många meter under fötterna. En annan fördel är att Trysil ligger i närheten om man vill få en dag med lite längre pister. Restauranger är möjligtvis ett litet frågetecken... Annars kolla närmare på Hemsedal, jag tror du/ni kommer att gilla det. Ingen aning om off-piste möjligheterna dock. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vilket fjäll är mest komplett för en barnfamilj?
Tillbaka
Topp