Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilket Ryggskydd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 171983" data-attributes="member: 53337"><p>jag har ett Scott rygskydd som är inbyggt i en väst.. vet inte vad modellen heter men kan rekomendera det! kostar ioförsej 1800:- men det är värt varenda krona!.. det väger nästan ingenting och sitter på plats hela tiden iochmed att man spänner fast det runt benen ocksså.. då slipper man att ryggskyddet fungerar som en skopa å bara skyfflar in snö under kläderna när man rammlar... mitt rygskydd har ócksså skydd för revbenen och dom hjälper ifall man skulle trilla på rails och liknande..!</p><p></p><p>helt enkelt et skit bra ryggskydd.. köp de om du har pengar.. men annars har gipron gjort en del schyssta modeller..! körde me ett sånt förut. det enda dåliga med det var att ena axelremmen pajjade:S... men Gipron kan jag ocksså rekomendera.</p><p></p><p>när du ska köpa ett rygskydd ska du tänka på att det sitter bra. alltså så att det inte glider omkring på ryggen och så, sen ska det börja precis under nacken och sluta runt svanskotan. du ska nog ochsså prova om det funkar att vifta med armarna med skyddet på . för det är inte så kul om skyddet sitter så att man inte kan röra sej lixom,..</p><p></p><p>det va nog allt jag hade att säjja..</p><p></p><p>puss å kram alla freeriders! xD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 171983, member: 53337"] jag har ett Scott rygskydd som är inbyggt i en väst.. vet inte vad modellen heter men kan rekomendera det! kostar ioförsej 1800:- men det är värt varenda krona!.. det väger nästan ingenting och sitter på plats hela tiden iochmed att man spänner fast det runt benen ocksså.. då slipper man att ryggskyddet fungerar som en skopa å bara skyfflar in snö under kläderna när man rammlar... mitt rygskydd har ócksså skydd för revbenen och dom hjälper ifall man skulle trilla på rails och liknande..! helt enkelt et skit bra ryggskydd.. köp de om du har pengar.. men annars har gipron gjort en del schyssta modeller..! körde me ett sånt förut. det enda dåliga med det var att ena axelremmen pajjade:S... men Gipron kan jag ocksså rekomendera. när du ska köpa ett rygskydd ska du tänka på att det sitter bra. alltså så att det inte glider omkring på ryggen och så, sen ska det börja precis under nacken och sluta runt svanskotan. du ska nog ochsså prova om det funkar att vifta med armarna med skyddet på . för det är inte så kul om skyddet sitter så att man inte kan röra sej lixom,.. det va nog allt jag hade att säjja.. puss å kram alla freeriders! xD [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilket Ryggskydd?
Tillbaka
Topp