Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Vilket trick är det snyggaste hittills?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nzolland" data-source="post: 1038672" data-attributes="member: 145646"><p>Det finns hur många sjuka trick i hopp som helst. Alldeles för många för att räkna upp alla.</p><p>Men här är de jag första kom att tänka på:</p><p></p><p>Chris Lakers Dub Flat 12</p><p>[MEDIA=youtube]noZuf6RHnEY[/MEDIA]</p><p></p><p>Henriks Dub Flat 7</p><p>[MEDIA=youtube]njtOOiTUh6I[/MEDIA]</p><p></p><p>Alla trick i denna video</p><p>[MEDIA=youtube]J-7R4QcSWCI[/MEDIA]</p><p></p><p>Henriks Dub 7</p><p>[MEDIA=youtube]Pjgu6EJoPIE[/MEDIA]</p><p></p><p>Vinnys Dub Bio Dub Genie 16</p><p>[MEDIA=youtube]W2xT59oPiC4[/MEDIA]</p><p></p><p>Luca Schulers Triple 10</p><p>[MEDIA=youtube]iKxaX60TU5c[/MEDIA]</p><p></p><p></p><p>Det där är nog knappt 1% av alla sjuka trick som har gjorts men några av mina favoriter. Tog bara med trick på hopp annars skulle det ta mig hela dagen att plocka fram trick från rails, halfpipe, bc, osv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nzolland, post: 1038672, member: 145646"] Det finns hur många sjuka trick i hopp som helst. Alldeles för många för att räkna upp alla. Men här är de jag första kom att tänka på: Chris Lakers Dub Flat 12 [MEDIA=youtube]noZuf6RHnEY[/MEDIA] Henriks Dub Flat 7 [MEDIA=youtube]njtOOiTUh6I[/MEDIA] Alla trick i denna video [MEDIA=youtube]J-7R4QcSWCI[/MEDIA] Henriks Dub 7 [MEDIA=youtube]Pjgu6EJoPIE[/MEDIA] Vinnys Dub Bio Dub Genie 16 [MEDIA=youtube]W2xT59oPiC4[/MEDIA] Luca Schulers Triple 10 [MEDIA=youtube]iKxaX60TU5c[/MEDIA] Det där är nog knappt 1% av alla sjuka trick som har gjorts men några av mina favoriter. Tog bara med trick på hopp annars skulle det ta mig hela dagen att plocka fram trick från rails, halfpipe, bc, osv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Vilket trick är det snyggaste hittills?
Tillbaka
Topp