vill du bli min resekompis?!

cissiochfridha

Ny medlem
haaj! jag vill till st anton denna säsongen å jobba, skida & festa! min kompis har dock inte möjlighet att åka redan i nov/dec, men det har jag! Så om nån e sugen på å slå ihop sig bangar jag inte! msn:a gärna smurfcissi@hotmail.com (coolt namn jag vet)! CIaaao!

nix har varken jobb eller boende som d ser ut nu.. men d känns som att det inte e ngr problem om man är där när säsongen börjar! man kan ju ha bokat boende så man har nån stans å sova de första 2 veckorna iaf.. sen har jag hört att i många jobb ingår boende om man har tur, å d e ju rätt schysst! "sussa tussa", när hade du planer på å dra ner??

Ja precis! Ja alltså när jag isf ska dra ner spelar inte så stor roll. jag kan åka nov-december. När var det nu du hade tänkt sticka dit? och sen hade du en kompis som kommer dit i efterhand?

ja tänkte oxå sticka ner då, när säsongen drar igång eller strax innan! japp min kompis jobbar nästan hela jan ut sedan kommer hon oxå ner e planerna! har du säsongat tidigare?? har du tänkt fixa boende innan du åker?? tell me about your plans! =)

Tillbaka
Topp