Vill du bli skidlärare?

Jonny_S

Ny medlem
Vill du bli skidlärare?
Varför inte ta första steget i skidlärarkarriären tillsammans med Friluftsfrämjandet i Göteborg?

Den 22-25 januari 2004, i Lindvallen Sälen, kör vi introduktionskurs för blivande skidlärare.

Kursen kostar 2695 SEK och då ingår bussresa från Göteborg, boende, liftkort, frukost och middag.

Hör av er till mig, jonnysandstrom@yahoo.com om ni vill ha mer information.

Vill du bli skidlärare?
Detta är väldigt intressant men jag har otur i turen att jag jobbar i liften i Lindvallen och får stå och titta på...

Kanske kan ordna en nattkurs...

Vill du bli skidlärare?
Jag ska iväg om två helger med friluftsfrämjandet till Sälen och genomgå en introduktionskurs till snowboardlärare. Jag har stora förväntningar på första snön i år

Vill du bli skidlärare?
TA CHANSEN!
Hej,
Jag gick kursen förra året och kan verkligen rekomendera den. När jag började kursen gick jag in med inställningen att jag iallafall kommer att bli en bättre skidåkare.

Kursen som jag ser det var mycket inriktad på att utveckla sin egen skidåkning och du får mycket tid att individuellt titta på och få tips och råd om hur just du kan utvecklas.
Förutom detta så får man en god inblick i vad det innebär att jobba som skidlärare. Som grädde på moset så var instruktörerna väldigt duktiga och lyhörda....

Nu nästan ett senare går jag grundkursen för att jobba hela säsongen som skidlärare på Kläppens skidskola!!

Vem vet vi kanske ses i backarna i vinter....

//Ola Ragnarson

Tillbaka
Topp