Vill du ha skjuts hem från Alperna?

catwake

Ny medlem
Vill du ha skjuts hem från Alperna?
Det går en bil till Sverige/Norge från Engelberg/Zurich den 23 april. Maila till bigairper@hotmail.com om du är intresserad av att följa med.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp