catwake Ny medlem 2003-04-17 Vill du ha skjuts hem från Alperna? #1 Det går en bil till Sverige/Norge från Engelberg/Zurich den 23 april. Maila till bigairper@hotmail.com om du är intresserad av att följa med.
Det går en bil till Sverige/Norge från Engelberg/Zurich den 23 april. Maila till bigairper@hotmail.com om du är intresserad av att följa med.