Vill du lära dig spruta champagne?

Hogizz sa:
true sa:
Hogizz sa:
Trångsynt! haha
Varför skulle ingen bete sig normalt?

Tappade nyss all den lilla repsekt jag hade för Jon. Vilken jävla tönt som går runt på bratfester och sprutar champagne.. Är det det kidsen ska se upp till?
Haha, så du menar att du inte skulle vilja glida runt i en Lamborgini och festa runt med systrarna Graaf? Det tror jag nog. Fast jag skulle dricka champagnen istället... :)
Glida runt i en Lamborghini? - Sure.
Men festa tror jag väl inte med tanke på att jag inte dricker lr tar droger av något slag, Boom! Alltså blir jag automatiskt den bästa förebilden ever!
TYCKER ATT ALLA ÖVERDRIVER NU, ATT JON INTE ÄR NGN BRA FÖREBILD FÖR ATT HAN GJORT DETTA KANSKE EN GÅNG!!

Man kan la inte tappa all RESPET för ngn bara för att man heter jon och sprutar med en flaska eller heter tom wallish och LOSSA SKJUTER MED SINA FINGRAR?

¤¤¤¤¤¤¤¤¤DET ÄR JU FAN SPORTEN MAN ÄNGNAR SIG ÅT?

Senast ändrad:
Hogizz sa:
rudil sa:
Hogizz sa:
Trångsynt! haha
Varför skulle ingen bete sig normalt?

Tappade nyss all den lilla repsekt jag hade för Jon. Vilken jävla tönt som går runt på bratfester och sprutar champagne.. Är det det kidsen ska se upp till?
Vad menar du att kidsen ska se upp till? Att gå runt i klänning och röka på, är det bättre? Vara låsasganster och leka pistol?

Respekt åt Jon, sporten hade inte varit densamma utan han!
Har jag sagt något med klänningar och röka på? :D och Nej jag tycker inte det är bättre.
Men kasta bort pengar på att spruta champagne och leka brat... suck. Då kanske Ghetto stilen är bättre då du kan köpa kläder som du kan växa i och som säkert är billigare än Lacoste mm. ;)
varför inte köpa kläder som passar när man har råd, vilket jon verkar ha? =)

Senast ändrad:
Men ge er nu!
Hogizz: Väx upp, du är 16 år! När du har hängt med ett tag så kom tillbaka! Skulle det vara bättre att han satt med Tanner och dom och rökte på?

Tappa respekten för Jon för att han hänger på Stureplan. Ska ni sluta lyssna på vissa artister också bara för att dom tar droger?

Jag skulle då inte tacka nej till att hänga på Stureplan, galet snygga tjejer är det istället för nå förortsskanks på t.ex Bullwinkles.

Måste hålla med Jacob där! Kan inte folk bara börja bete sig normalt?

HAHA Hoggiz är för skön! "Då kanske Ghetto stilen är bättre då du kan köpa kläder som du kan växa i och som säkert är billigare än Lacoste mm"

kul att se på er alla som verkligen inte kan acceptera att alla människor är olika. verkar vara svårt att släppa

JWester sa:
det är synd att man måste luta sig åt en så extrem sida, som de här diskussionerna verkar föreslå. antingen ska man ha tall tees och låtsasskjuta med fingrarna, eller så ska man ta avstånd från det och svara med att köpa dyra klockor, skjortor och bilar och glänsa med sitt kapital genom att hälla ut krogdricka.

ärligt talat, inget av de två sakerna är väl något att försvara. skulle vara skönt att se lite mer folk som vill lägga sig mitt emellan istället, och bara bete sig som normalt folk. men det kanske inte funkar så inom actionsporten, där man måste vara så extrem åt något håll som möjligt...?
Jag tror att det finns en väldigt massa folk som ligger där i mellan.

felix sa:
Kul att dem var tvungna till att vinkla bilden så den omtalade 45-gradiga vinkeln kom fram.
Jon är inte oseriös, han gillar att spruta skumpa och vara lite "brat". Däremot framställer han allt gärna som något "oseriöst" för att inte få hela skidscenen över sig. Är ni med?

Skare sa:
Borde inte Henrik Halaut ha en champagneskola? Skrapar man på ghettoimagen hittar man att hans föräldrar en egen vingård och Champagenmärke.
Ja, håller med. En fransk vinfamilj i Åre!
http://www.harlaut.se/Startmain.htm
haha, riktigt gangster med en vinfamilj med anor från 1600-talet!

Åh herrejävlar, gammla inlägg här.
Skäms lite över mina gammla inlägg faktiskt.
Dock rätt roligt att läsa allt detta, antingen är man THUG-SOM-FAN! lr så är man Jon Olsson. Se på tex. Jossi Wells, där har vi nog en förebild. Aja diskussionen är rätt död och jag vet inte varför jag skriver ett dumt inlägg om den.

Fö. är ju vin lite gangsteraktigt, hur många har inte sett Maffia dricka vin på film?

Tillbaka
Topp