Vill du passa Felix 3 år i Åre jul/nyår?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

ClasJohansson

Ny medlem
Vi åker upp till Åre kring 21/12 och stannar till 8/1. Med oss åker 3 barn, tyvärr är Felix bara 3 år så för att vi andra ska få åka tillsammans söker vi någon som vill ta hand om Felix några timmar per dag när vi är i backarna. Vi betalar vanlig vit lön. Maila på clas@tidningshuset.se eller hedda@hedda.nu eller slå en signal till Clas på 070-590 15 00 eller Hedda på 070-673 73 72.

Senast ändrad:
finns det inte skidskolor för såna barn? har för mig att jag blev dumpad på sånt när jag va liten..

hur mycket får jag

men allvarligt, finns det inte knatteskidskola eller skiddagis/snölekis för småknattar? eller ställ ungen på skidor... det ska ju börjas i tid ! var inte så mycket äldre när jag började. dessutom varför ska inte han få vara med och leka med sina syskon och er ute i backen och kanske hitta nya små lekkompisar?

Senast ändrad:
Rörd över din omtanke...

Han står för övrigt redan på skidor och han är redan anmäld till skidskolan, men han har fortfarande lite bekymmer med offpiståkningen och de svarta pisterna...

jasså, men turas om i barnområdet då! svårare än så är det inte...

Senast ändrad:
men varför inte låta storasyskonen dryga ut vecko/månadspengen lite genom att passa lillebror? mycket billigare... ;P

Senast ändrad:
heejsan

jag kan nog gladiligen ta hand om erat barn några timmar i backen!
men jag vet ej nu vad planerna är under domma dagarna, kanske kan ta hand om honom, inte alla dager men några kan jag nog kläma in!

men då kommer det, är ni viliga att lämna ansvaret till en som är inte så gammal?

och vällkomna till åre ni kommer nog inte bli besvikna!

mvh//
wolwerin
peace

Vad är detta? Finns det ingen ansvarig för denna tråd som 1.ser till att plocka bort direkta oförskämdheter 2. tar bort en jättegammal och inaktuell tråd. Freeride måste ju ta ett visst ansvar!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp