Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vill du se slopestyle i OS?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henrik_koivisto" data-source="post: 162020" data-attributes="member: 35960"><p>1. klart det vore trevligt att se</p><p></p><p>2: rankingen</p><p>--------------</p><p></p><p>1. slopestyle</p><p></p><p>2. halfpipe</p><p></p><p>3. puckelpist</p><p></p><p>4. alpint</p><p></p><p>5. big air</p><p></p><p>6. freestyle</p><p></p><p>-------------</p><p></p><p>anledning till att big air kommer långt ner är för att jag anser det vara för mkt "show" med bara ett hopp.. Mer uppvisning än tävling tycker jag, man behöver bara vara duktig i luften, inte på rails etc. Halfpipe är en tävling där du måste länka ihop ett helt åk och sätta det perfekt för att ta hem vinsten.. Slopestyle lika så, en röd tråd igenom åket är det som gäller.. Puckelpist är lite likadant, gäller att hålla ihop åkningen och sätta sina 2 hopp, blir mer intressant än t.ex big air och freestyle då man bara har ett hopp att fokusera sig på och utföra perfekt.. lättare att utföra ett hopp perfekt än att utföra en hel rad hopp/rails perfekt..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henrik_koivisto, post: 162020, member: 35960"] 1. klart det vore trevligt att se 2: rankingen -------------- 1. slopestyle 2. halfpipe 3. puckelpist 4. alpint 5. big air 6. freestyle ------------- anledning till att big air kommer långt ner är för att jag anser det vara för mkt "show" med bara ett hopp.. Mer uppvisning än tävling tycker jag, man behöver bara vara duktig i luften, inte på rails etc. Halfpipe är en tävling där du måste länka ihop ett helt åk och sätta det perfekt för att ta hem vinsten.. Slopestyle lika så, en röd tråd igenom åket är det som gäller.. Puckelpist är lite likadant, gäller att hålla ihop åkningen och sätta sina 2 hopp, blir mer intressant än t.ex big air och freestyle då man bara har ett hopp att fokusera sig på och utföra perfekt.. lättare att utföra ett hopp perfekt än att utföra en hel rad hopp/rails perfekt.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vill du se slopestyle i OS?
Tillbaka
Topp