Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vill du se slopestyle i OS?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henrik_koivisto" data-source="post: 162302" data-attributes="member: 35960"><p>Sådär sa dom om halfpipe för snowboard också men det har utvecklats till att bli en bra tävling där alla åkare satsar för fullt för att ta hem guldet, lika mkt värt som alla andra tävlingar känns det som.. Tror inte det är negativt att det förs in i stora sammanhang som OS, mer publicitet till sporten gör att den utvecklas..</p><p></p><p>Alla som utövar någon sport gör det för att det är kul, inte så att speciellt många personer idag blir tvingade till att utöva något.. Dom som håller på med freestyle hopp tycker säkert det är roligt, dom som ger sig på att åka 5 milen på skidor tycker garanterat det e kul.. annars hade dom inte hållt på med det.. Dom lever även för och på det dom gör så jag skulle vilja säga att all elit idrott idag är en livsstil på sitt sätt.. </p><p>Inte bara skid/snowboard utövare som har det som livsstil eller gör det för att det är roligt! </p><p></p><p>Kommer inte bli vanligare med slopestyle om det införs i OS än vad det är idag.. Var och varannan tävling är en slopestyle tävling, kan det bli vanligare än så? Ploppar upp tävling efter tävling som går i slopestyle.. Big air börjar minska och bli en ren uppvisnings grej. vilket jag tycker e bra, se mitt tidigare inlägg..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henrik_koivisto, post: 162302, member: 35960"] Sådär sa dom om halfpipe för snowboard också men det har utvecklats till att bli en bra tävling där alla åkare satsar för fullt för att ta hem guldet, lika mkt värt som alla andra tävlingar känns det som.. Tror inte det är negativt att det förs in i stora sammanhang som OS, mer publicitet till sporten gör att den utvecklas.. Alla som utövar någon sport gör det för att det är kul, inte så att speciellt många personer idag blir tvingade till att utöva något.. Dom som håller på med freestyle hopp tycker säkert det är roligt, dom som ger sig på att åka 5 milen på skidor tycker garanterat det e kul.. annars hade dom inte hållt på med det.. Dom lever även för och på det dom gör så jag skulle vilja säga att all elit idrott idag är en livsstil på sitt sätt.. Inte bara skid/snowboard utövare som har det som livsstil eller gör det för att det är roligt! Kommer inte bli vanligare med slopestyle om det införs i OS än vad det är idag.. Var och varannan tävling är en slopestyle tävling, kan det bli vanligare än så? Ploppar upp tävling efter tävling som går i slopestyle.. Big air börjar minska och bli en ren uppvisnings grej. vilket jag tycker e bra, se mitt tidigare inlägg.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vill du se slopestyle i OS?
Tillbaka
Topp