Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Vill lifta mellan Göteborg (eller Stockholm) - Åre 28/12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="flowbow" data-source="post: 1049334" data-attributes="member: 136010"><p>Tjena tjena!</p><p></p><p>Ta med mig och mina skidor (om dom får plats) och jag kan erbjuda dig/ er den ultimata samåkaren på väg upp till Åre. Jag har körkort, är rök- och rumsren, kan hålla mig sjukt länge och är en utmärkt konversatör. </p><p></p><p>Lite om mig:</p><p>Jag har säsongat i Verbier och St anton, rest runt i Indien, Nepal och Kina; gillar öl, whiskey och brygger faktiskt lite öl själv. Jag gillar fotboll i synnerhet och annan sport i allmänhet, jag har nyligen börjat intressera mig för aktier men förstår att det är få som delar fascinationen. Mer "normala" intressen omfattar även film och serier som jag betat av en hel del =) </p><p></p><p>Till vardags pluggar jag design och produktutveckling i Linköping och har engagerat mig mycket i studiesociala föreningar, bland annat ett sexmästeri.</p><p></p><p>Hoppas vi får lära känna varandra lite mer på vägen upp!</p><p></p><p>Hör av dig!</p><p>//Johannes</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="flowbow, post: 1049334, member: 136010"] Tjena tjena! Ta med mig och mina skidor (om dom får plats) och jag kan erbjuda dig/ er den ultimata samåkaren på väg upp till Åre. Jag har körkort, är rök- och rumsren, kan hålla mig sjukt länge och är en utmärkt konversatör. Lite om mig: Jag har säsongat i Verbier och St anton, rest runt i Indien, Nepal och Kina; gillar öl, whiskey och brygger faktiskt lite öl själv. Jag gillar fotboll i synnerhet och annan sport i allmänhet, jag har nyligen börjat intressera mig för aktier men förstår att det är få som delar fascinationen. Mer "normala" intressen omfattar även film och serier som jag betat av en hel del =) Till vardags pluggar jag design och produktutveckling i Linköping och har engagerat mig mycket i studiesociala föreningar, bland annat ett sexmästeri. Hoppas vi får lära känna varandra lite mer på vägen upp! Hör av dig! //Johannes [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Vill lifta mellan Göteborg (eller Stockholm) - Åre 28/12
Tillbaka
Topp