villka ska jag köpa?!?!

alex-we

Ny medlem
villka ska jag köpa?!?!
hej jag skulle villja ha hjälp med villka skidor ja ska köpa, dom här finns att välja på: dynastar nothing but trouble 07 eller rossignol scratch fs pro 05

villka ska jag köpa?!?!
läs recensioner, skiddatabasen, gå till en butik där du kan få hjälp, vikt, längd och hur duktig du är är ju de du bör gå efter.. lås denna onödiga tråd !!

villka ska jag köpa?!?!
asså!! fyyy faan! det är väl upp till dig..? och om ngn skulle kunna rekomendera ngn av dom så kan du ju kanske skriva lite om dig själv, åkstil, vikt , längd osv....

villka ska jag köpa?!?!
kp ett par snowblades du märker ändå ingen skillnad....

sen är jag tveksam om du ens kan göra en sväng på ett par dynastar nothing but trouble..

villka ska jag köpa?!?!
Det finns bra recensioner om dom skidorna du kan ju läsa dom först..tips bara när du skall väljaa nåt som är lite dyrare :D

villka ska jag köpa?!?!
alex-we sa:
hej jag skulle villja ha hjälp med villka skidor ja ska köpa, dom här finns att välja på: dynastar nothing but trouble 07 eller rossignol scratch fs pro 05
Dynastar! Bra nybörjar skida och funkar perfekt i alla förhållanden!

EDIT:
TT-JONTHE sa:
Det finns bra recensioner om dom skidorna du kan ju läsa dom först..tips bara när du skall väljaa nåt som är lite dyrare :D
Hittar du en RECENSION om Dynastar nothing but trouble så kan du ju så gärna visa den!

Senast redigerad av en moderator:
villka ska jag köpa?!?!
1. nothing but troulbe är väl ingen nybörjarskida? I så fall kanskew trouble youth..
2. Ingen skida funkar perfekt i alla förhållanden, en twintip funkar verkligen inte perfekt i pisten.

villka ska jag köpa?!?!
CrashX sa:
1. nothing but troulbe är väl ingen nybörjarskida? I så fall kanskew trouble youth..
2. Ingen skida funkar perfekt i alla förhållanden, en twintip funkar verkligen inte perfekt i pisten.
Som sagt youth är snarare en junior skida ! skillnad på junior och nybörjar!
den funkar visst bra i alla förhållanden, går inte att jämföra med typ en race carve skida direkt!

Senast redigerad av en moderator:
villka ska jag köpa?!?!
ja fattar inte varför alla säger att man ska köpa dynastar!.de e fett dålig kvalité på dom, iaf alla modeller innan så ja antar att de inte har gjort någon radikal förändring. mina phil larose pro model sprack framtill första veckan ja använde dom typ. och kompisars dynastar har också gått sönder. köp scratch ist!

villka ska jag köpa?!?!
Waster sa:
CrashX sa:
den funkar visst bra i alla förhållanden, går inte att jämföra med typ en race carve skida direkt!
nej man kan inte jämföra den med en carvingskida, men det innebär ändå inte att den "funkar perfekt i alla förhållanden". En Twintip skida gör inte det, precis som en carvingskida inte är perfekt i parken..

villka ska jag köpa?!?!
CrashX sa:
Waster sa:
CrashX sa:
nej man kan inte jämföra den med en carvingskida, men det innebär ändå inte att den "funkar perfekt i alla förhållanden". En Twintip skida gör inte det, precis som en carvingskida inte är perfekt i parken..
Det jag menar är att skidan klarar alla förhållanden! puder,pist,park! den lär ju knappast explodera då den kommer ut i en vanlig pist!

villka ska jag köpa?!?!
ursäkta att jag glömde åkstil och allt. jag åker oftast park och hoppar på allt jag ser, ja sätter 360,540, backflip, 720 mute osv, längd 1.60 vikt 47,8. .... mvh alex

Tillbaka
Topp