Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilse i utbudet av Randonnee´utrustningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="termons" data-source="post: 1209925" data-attributes="member: 46857"><p>Hej. Har varit i liknande situation. Skaffade Scarpa F1 till 100mm breda ganska styva lätta skidor. (Fischer Hannibal) Gick ok att åka men måste anpassa åkningen vilket jag inte gillade. Specielt om det var hårt litet ojämt underlag. Puder och slask var ok. </p><p></p><p>Sålde Scarpa F1 och skaffade Salomon mtn lab. Nu kan jag åka normalt utan att tänka på det. Allt beror på hur mycket du kommer att tura och hur du vill åka .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="termons, post: 1209925, member: 46857"] Hej. Har varit i liknande situation. Skaffade Scarpa F1 till 100mm breda ganska styva lätta skidor. (Fischer Hannibal) Gick ok att åka men måste anpassa åkningen vilket jag inte gillade. Specielt om det var hårt litet ojämt underlag. Puder och slask var ok. Sålde Scarpa F1 och skaffade Salomon mtn lab. Nu kan jag åka normalt utan att tänka på det. Allt beror på hur mycket du kommer att tura och hur du vill åka . [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilse i utbudet av Randonnee´utrustningar
Tillbaka
Topp