Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilse i utbudet av Randonnee´utrustningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Conny35" data-source="post: 1209934" data-attributes="member: 174854"><p>Verkar som vi postade samtidigt...</p><p>Jag borde kanske gjort det, blev lite tagen på sängen när han kom med pjäxan, såg faktiskt inte att det inte var en Tour Pro vilket jag trodde. Men priset var ju väldigt bra, fjolårsmodell.</p><p>Fast när jag kom hem och upptäckte mitt fel, så ångrar jag mig lite, pro modellen är nog ett bättre val antar jag?</p><p>Är iofs bara att byta, dom har bägge modellerna- Skiljer 2500:- dock...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Conny35, post: 1209934, member: 174854"] Verkar som vi postade samtidigt... Jag borde kanske gjort det, blev lite tagen på sängen när han kom med pjäxan, såg faktiskt inte att det inte var en Tour Pro vilket jag trodde. Men priset var ju väldigt bra, fjolårsmodell. Fast när jag kom hem och upptäckte mitt fel, så ångrar jag mig lite, pro modellen är nog ett bättre val antar jag? Är iofs bara att byta, dom har bägge modellerna- Skiljer 2500:- dock... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilse i utbudet av Randonnee´utrustningar
Tillbaka
Topp