Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilse i utbudet av Randonnee´utrustningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Conny35" data-source="post: 1210049" data-attributes="member: 174854"><p>Det blir nog max den tid/ längd du anger, så då bör det fungera med min utrustning. Ska testa nu i veckan om vädret tillåter. Så får jag se hur jobbigt det är .</p><p></p><p>Pulka skulle skulle iof funka för en som är bättre än mig på pulkakjörning i nedförsbacke, men i min hemmaterräng så är det först en sabla jobbig backe ca 100 hm innan man kommer upp på plattsträckan. Pulka i den backen vill jag inte ge mig på.</p><p></p><p>Var för övrigt idag och testade Fischer Travers CS och GR samt några modeller av Scarpa: F1, F1 lt och Alien. </p><p>Typiskt att den som passade mig bäst var den dyraste ... F1 LT (kändes i alla fall bäst i affären, hur den är i verkligheten kan nog vara något annat). Men som sagt, blir en del klättrande / åkning i nyårshelgen, så jag tar inga beslut innan dess.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Conny35, post: 1210049, member: 174854"] Det blir nog max den tid/ längd du anger, så då bör det fungera med min utrustning. Ska testa nu i veckan om vädret tillåter. Så får jag se hur jobbigt det är . Pulka skulle skulle iof funka för en som är bättre än mig på pulkakjörning i nedförsbacke, men i min hemmaterräng så är det först en sabla jobbig backe ca 100 hm innan man kommer upp på plattsträckan. Pulka i den backen vill jag inte ge mig på. Var för övrigt idag och testade Fischer Travers CS och GR samt några modeller av Scarpa: F1, F1 lt och Alien. Typiskt att den som passade mig bäst var den dyraste ... F1 LT (kändes i alla fall bäst i affären, hur den är i verkligheten kan nog vara något annat). Men som sagt, blir en del klättrande / åkning i nyårshelgen, så jag tar inga beslut innan dess. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilse i utbudet av Randonnee´utrustningar
Tillbaka
Topp