kBerglund Ny medlem 2007-12-12 Vinter #1 Hej! Det verkar vara dåligt med snö på många håll i landet, någon som vet när vintern kommer ,, om den ens kommer? /kekke
Hej! Det verkar vara dåligt med snö på många håll i landet, någon som vet när vintern kommer ,, om den ens kommer? /kekke
Swanbeck Medlem 2007-12-12 Vinter #3 haha smart fråga, tror säkert de är någon som kan svara på de! (NOT) hejdå
X XHXF Medlem 2007-12-14 Vinter #6 Vart är snön... Jag letar för fullt i stockholmsområdet men icke.... nån snö nån annan stans i landet? /sry, fel tråd såg ja... Senast ändrad: 2007-12-14
Vart är snön... Jag letar för fullt i stockholmsområdet men icke.... nån snö nån annan stans i landet? /sry, fel tråd såg ja...
M Mr_Board Ny medlem 2007-12-14 Vinter #7 XHXF sa: Vart är snön... Jag letar för fullt i stockholmsområdet men icke.... nån snö nån annan stans i landet? Klicka för att se resterande... aa
XHXF sa: Vart är snön... Jag letar för fullt i stockholmsområdet men icke.... nån snö nån annan stans i landet? Klicka för att se resterande... aa