Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vintercamping i Alperna...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 157833" data-attributes="member: 28391"><p>Jonas.</p><p></p><p>Jag och min fru campade i husvagn en vinter i Bad Gastein. Kur Camping Erlengrund heter campingen. Mycket trevlig camping med fina serviceanläggningar. Det var inte trångt en enda gång under hela vintern. Vi bodde där från början av januari till den sista april och om jag inte minns fel betalade vi ca 12000:- totalt för hela perioden inklusive gasol och andra kringkostnader. Man får inte värma husvagnen med el (elen är svindyr), så se till att den har ett gasolvärmesystem som fungerar. Just i BG ligger campingarna, det finns en till, lite off så om man tycker att det är viktigt att ha gångavstånd hem från Häggbloms eller Silverbullet på nätterna så är BG inget bra campingställe.</p><p></p><p>Jag och frun som satsar nätterna på sömn hellre än sprit hade en grym vinter och jag rekommenderar verkligen vintercamping i Alperna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 157833, member: 28391"] Jonas. Jag och min fru campade i husvagn en vinter i Bad Gastein. Kur Camping Erlengrund heter campingen. Mycket trevlig camping med fina serviceanläggningar. Det var inte trångt en enda gång under hela vintern. Vi bodde där från början av januari till den sista april och om jag inte minns fel betalade vi ca 12000:- totalt för hela perioden inklusive gasol och andra kringkostnader. Man får inte värma husvagnen med el (elen är svindyr), så se till att den har ett gasolvärmesystem som fungerar. Just i BG ligger campingarna, det finns en till, lite off så om man tycker att det är viktigt att ha gångavstånd hem från Häggbloms eller Silverbullet på nätterna så är BG inget bra campingställe. Jag och frun som satsar nätterna på sömn hellre än sprit hade en grym vinter och jag rekommenderar verkligen vintercamping i Alperna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vintercamping i Alperna...
Tillbaka
Topp