Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tyvärr har jag ingen hemsida som kan hjälpa dig. Men har dock trasslat ihop ett 30 tal mössor själv, så har du någon speciell fråga så ska jag göra vad jag kan för att hjälpa dig. Är dock inte "professionell" men kan sitta på lite tips.
Vill inte verka oartig men kan man inte komma på något eget, bara föra att sverre och gänget stickar mössor så härmar alla det kom med något eget. Inget påhopp mot dig henke p det passade bara så bra att skriva det med tanke på ditt forum.
Kanske inte så lätt att hitta på något eget när man inte kan virka... Gjorde typ en grytlapp i lågstadiet som man gav morsan i julklapp, men det var ju inte igår!! Så jag tänkte att det var lite lättare att börja efter ett mönster eller? /Henke_P
Och vad menar du med eget? Då kan man ju inte köpa sig en mössa heller för det gör ju nästan hela Sveriges befolkning. Gör du mössor som ingen annan har så gör man ju nåt eget. (Nej jag tog inte illa upp, jag KÖPER mina mössor)!
Det är bar å virk.
Fråga farmor/mormor/farfar/syrran/brorsan eller liknande, alltid någon som kan. Är du inte helt kokobäng så lär du sedan kunna fundera ut hur man fortsätter...