Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Visa din fika!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="czklvgn" data-source="post: 1292472" data-attributes="member: 80793"><p>njae, vi (som du menar är dom kanske) sköt mycket mer rakt upp eller iallafall ca uppåt än rakt in i folk.det va jävligt kul iallafall och såg bara en med blod från skallen och det va en kry ungdom så då är det väl helt ok, han kanske hade ramlat med cykeln lika gärna vad vet jag. förvånande många med barnvagn där! men som vi alla gör kalkylerade iallafall jag risk/reward och hade såklart öronproppar, men inga googles tyvärr. med så mycket raketer och folk är det helt makalöst hur lite folk gjorde illa sig. men svår balans mellan att ha kul själv(jag älskar när det smäller och sprätter överallt)och respekt för hundstackare och folk som ogillar smällarna, känns ju inte kul dom blir oglada.</p><p>hursom så tog många på torget ansvar för fikat och hade köpt stora tårtor om än fyrverkeritårtor, och jag fikade både innan och efter, det är det som i slutändan är det viktiga och som håller oss samman.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="czklvgn, post: 1292472, member: 80793"] njae, vi (som du menar är dom kanske) sköt mycket mer rakt upp eller iallafall ca uppåt än rakt in i folk.det va jävligt kul iallafall och såg bara en med blod från skallen och det va en kry ungdom så då är det väl helt ok, han kanske hade ramlat med cykeln lika gärna vad vet jag. förvånande många med barnvagn där! men som vi alla gör kalkylerade iallafall jag risk/reward och hade såklart öronproppar, men inga googles tyvärr. med så mycket raketer och folk är det helt makalöst hur lite folk gjorde illa sig. men svår balans mellan att ha kul själv(jag älskar när det smäller och sprätter överallt)och respekt för hundstackare och folk som ogillar smällarna, känns ju inte kul dom blir oglada. hursom så tog många på torget ansvar för fikat och hade köpt stora tårtor om än fyrverkeritårtor, och jag fikade både innan och efter, det är det som i slutändan är det viktiga och som håller oss samman. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Visa din fika!
Tillbaka
Topp