Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Visa din fika!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DrDim" data-source="post: 1322551" data-attributes="member: 176381"><p>Är väl precis som med alla andra hobbies att är man intresserad så är det kul att hålla på. Jag har en svensk klassisk kaffebryggare som åker fram ibland när man ska på utflykt och vill fylla en termos, eller ha många gäster varav många bara dricker traditionellt svenskt kaffe. Steget mot espressobaserad dryck gick genom en rostfri bialetti mokabryggare med mjölkskummare på spis, sedan en gaggia classic och nu min nuvarande maskin. Med tanke på vad t ex en cappuccino kostar ute så "tjänar" man snabbt in en maskin. Jobbar dessutom uteslutande hemifrån så blir mycket kaffe hemma.</p><p></p><p>Ps. Italien är fantastiskt att bara gå och avnjuta en espresso direkt över disk. Drack en mitt i Venedig för 1.1 euro och fick samtidigt ett trevligt samtal att öva på italienskan med bartendern som visade sig ha besökt Sverige flera gånger.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DrDim, post: 1322551, member: 176381"] Är väl precis som med alla andra hobbies att är man intresserad så är det kul att hålla på. Jag har en svensk klassisk kaffebryggare som åker fram ibland när man ska på utflykt och vill fylla en termos, eller ha många gäster varav många bara dricker traditionellt svenskt kaffe. Steget mot espressobaserad dryck gick genom en rostfri bialetti mokabryggare med mjölkskummare på spis, sedan en gaggia classic och nu min nuvarande maskin. Med tanke på vad t ex en cappuccino kostar ute så "tjänar" man snabbt in en maskin. Jobbar dessutom uteslutande hemifrån så blir mycket kaffe hemma. Ps. Italien är fantastiskt att bara gå och avnjuta en espresso direkt över disk. Drack en mitt i Venedig för 1.1 euro och fick samtidigt ett trevligt samtal att öva på italienskan med bartendern som visade sig ha besökt Sverige flera gånger. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Visa din fika!
Tillbaka
Topp