Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Visa din quiver!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="npeter" data-source="post: 1018912" data-attributes="member: 143101"><p>Det stämmer. Nästlängst ut till höger står ett par Wrenegade (11/12). Jag tror att de är 191 cm långa. Jag minns inte de exakta måtten, men svängradien är 31 m. Skidorna är också ganska hårda, så i pisten krävs det ganska mycket fart för att det ska bli roligt. Men när man väl får upp farten är de både stabila och roliga! Greppet är det absolut inga problem med. Jag köpte dem för att jag ville ha något som liknade Pro Ridern men som flöt bättre i lössnö. Det tycker jag ha fått, även om Wrenegade känns lite mer plankiga (om nu någon kan förstå vad jag menar med det).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="npeter, post: 1018912, member: 143101"] Det stämmer. Nästlängst ut till höger står ett par Wrenegade (11/12). Jag tror att de är 191 cm långa. Jag minns inte de exakta måtten, men svängradien är 31 m. Skidorna är också ganska hårda, så i pisten krävs det ganska mycket fart för att det ska bli roligt. Men när man väl får upp farten är de både stabila och roliga! Greppet är det absolut inga problem med. Jag köpte dem för att jag ville ha något som liknade Pro Ridern men som flöt bättre i lössnö. Det tycker jag ha fått, även om Wrenegade känns lite mer plankiga (om nu någon kan förstå vad jag menar med det). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Visa din quiver!
Tillbaka
Topp