Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Visa din quiver!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Valmgren" data-source="post: 1019540" data-attributes="member: 96738"><p>Sneglat in på den där tråden några gånger. Därför har jag bestämt mig för att Lägga en order på någon typ utav tur-utrustning. För tillfället är det budgeten som bestämmer vad det blir. Var själv med om att en polare kraschade (ingen svår krasch, men en försvunnen skida i pudret) försökte ta mig upp dit han var (säg 50-60m upp) men gav tillslut upp och drog till liftstationen för att åka samma sträcka igen, som tur var åkte vi 4pers och han var tredje person ner. Var definitivt inte kul att lämna en polare på fjället (även om han inte var ensam.) Slösade mer energi och satte mig själv i större fara att försöka ta mig upp dit till fots än att åka ned till liften och ta mig dit ovanifrån.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Valmgren, post: 1019540, member: 96738"] Sneglat in på den där tråden några gånger. Därför har jag bestämt mig för att Lägga en order på någon typ utav tur-utrustning. För tillfället är det budgeten som bestämmer vad det blir. Var själv med om att en polare kraschade (ingen svår krasch, men en försvunnen skida i pudret) försökte ta mig upp dit han var (säg 50-60m upp) men gav tillslut upp och drog till liftstationen för att åka samma sträcka igen, som tur var åkte vi 4pers och han var tredje person ner. Var definitivt inte kul att lämna en polare på fjället (även om han inte var ensam.) Slösade mer energi och satte mig själv i större fara att försöka ta mig upp dit till fots än att åka ned till liften och ta mig dit ovanifrån. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Visa din quiver!
Tillbaka
Topp