Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Visa din quiver!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DrJ" data-source="post: 1029969" data-attributes="member: 70614"><p>Blev bara några åk i stenhård pist, dag två i Trysil när det var en del nysnö hade jag bara med Opinionerna. Monterade på -11 cm, rek monteringspunkt är ju numera -10 till -12. Tror det blir fint, skulle nog inte gå längre bak, möjligen lite fram till -10 cm men jag är nöjd som det är. Men jag har å andra sidan inte jättemycket erfarenhet med olika skidor och monteringspunkter. Skidorna var sjukt lättmanövrerade och bet bra i den hårda pisten. Lång radie gör ju att det blir mer sladd än rena skär men det är ju inte direkt en pistskida. Men som sagt, blev bara några åk. Utförligare test kommer efter v2!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DrJ, post: 1029969, member: 70614"] Blev bara några åk i stenhård pist, dag två i Trysil när det var en del nysnö hade jag bara med Opinionerna. Monterade på -11 cm, rek monteringspunkt är ju numera -10 till -12. Tror det blir fint, skulle nog inte gå längre bak, möjligen lite fram till -10 cm men jag är nöjd som det är. Men jag har å andra sidan inte jättemycket erfarenhet med olika skidor och monteringspunkter. Skidorna var sjukt lättmanövrerade och bet bra i den hårda pisten. Lång radie gör ju att det blir mer sladd än rena skär men det är ju inte direkt en pistskida. Men som sagt, blev bara några åk. Utförligare test kommer efter v2! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Visa din quiver!
Tillbaka
Topp