Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Visa din quiver!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 1066198" data-attributes="member: 46762"><p>[USER=14475]@LawndartGustav[/USER]</p><p>Vid resa blir det nog en kombination av Salomonskidor och Praxis. </p><p>Alpresa med puderkänning: Protest + R2 108</p><p>Allmän alpresa: Q Lab + MTN Explore 95</p><p>Sverige/Norge: 108 + MTN</p><p>Lång alpresa: Praxis + Q Lab + MTN</p><p></p><p>Värt att lägga till är att jag har MTN Lab-pjäxorna så jag klarar mig i pjäxväg...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 1066198, member: 46762"] [USER=14475]@LawndartGustav[/USER] Vid resa blir det nog en kombination av Salomonskidor och Praxis. Alpresa med puderkänning: Protest + R2 108 Allmän alpresa: Q Lab + MTN Explore 95 Sverige/Norge: 108 + MTN Lång alpresa: Praxis + Q Lab + MTN Värt att lägga till är att jag har MTN Lab-pjäxorna så jag klarar mig i pjäxväg... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Visa din quiver!
Tillbaka
Topp