Visa Jon några nya trick.

Kan det vara vart som helst? kan vem som helt fixa? Hur gör man? Kommer Jon om man bygger ett sjukt coolt rail?

Det kan vara precis var som helst, men det är nog bra om det spektakulärt. Säkert minst 20-30 steg!
Vem som helst kan vara med!
Jag hittade ett grymt rail här i Uppsala, men det var alldeles för kort men låg riktigt häftigt till..

Man skickar in en bild på railet och lite info om det och sig själv, mer info finns på deras hemsida.
Jon kommer att komma dit tillsammans med grymma fotografer och folk från Redbull!! Och vem vet man kanske får vara med på ett par bilder....

Har även rekat uppsala och "Luthagsesplanads railen" är fin fin, kan vara en av de bättre railen söder om "helvetesrailen" över dalälven. Den är för övrigt sjukt svår, skulle köra den förra vintern med snowskaten men föll illa och har fösökt peppa mig själv till ett nytt försök nu när armen har läkt. Vet inte om jag vågar.

Vart vid luthagsespalanaden menar ni... vilken av viadukterna den vid Luthtagens Bar & Kök ? Eller den borta vid Fyriskolan? Om det är den vi L B & K så är det tyvärr lite farliga skarvar på en del ställen men friskt vågat hälften vunnit.. säg till om ni ska köra dem nån gång som kommer jag om jag är i stan. PeACE

Det här låter ju hur ball som helst!!!!!!!
Får man verkligen vara med själv?
Var är det man anmäler sig?
Får man redbull och grejor också?
Nu ska jag ut och reka fett...

Peace out...

Tillbaka
Topp