Visum?

combatspenat

Aktiv medlem
Visum?
tjabba! jag har läst att man inte behöver något visum för att åka till nya zeeland. om man inte stannar längre än 3 månader. någon som har koll?
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp