combatspenat Aktiv medlem 2005-04-04 Visum? #1 tjabba! jag har läst att man inte behöver något visum för att åka till nya zeeland. om man inte stannar längre än 3 månader. någon som har koll?
tjabba! jag har läst att man inte behöver något visum för att åka till nya zeeland. om man inte stannar längre än 3 månader. någon som har koll?