Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl 727 AX3 betyg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stenugn" data-source="post: 87566" data-attributes="member: 36391"><p>Jag testade AX3 i den kortare (173?). Har bara kört dem i pist pch då är det bara att bränna på, </p><p>mycket rolig pistskida måste jag säga. Har annars kört en del telis på K2 Super Stinx som har i </p><p>princip exakt samma mått men är mycket mjukare. Har tröttnat lite på K2 så hårdheten AX3 är nog </p><p>toppen. </p><p>Offpist vet jag inte, tror på bredare (mina K2 var för smala och svängiga för långa pudersvängar). </p><p>Har nu av den anledningen köpt ett par Völkl G4 (AX4s föregångare) som jag ivrigt väntar på att </p><p>testa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stenugn, post: 87566, member: 36391"] Jag testade AX3 i den kortare (173?). Har bara kört dem i pist pch då är det bara att bränna på, mycket rolig pistskida måste jag säga. Har annars kört en del telis på K2 Super Stinx som har i princip exakt samma mått men är mycket mjukare. Har tröttnat lite på K2 så hårdheten AX3 är nog toppen. Offpist vet jag inte, tror på bredare (mina K2 var för smala och svängiga för långa pudersvängar). Har nu av den anledningen köpt ett par Völkl G4 (AX4s föregångare) som jag ivrigt väntar på att testa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl 727 AX3 betyg?
Tillbaka
Topp