Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Karma?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wsollander" data-source="post: 194256" data-attributes="member: 45804"><p>jag har är inte nöjd men mina karama 05/06 177cm lång. jag väger typ 74kg och är 185lång. jag är missnöjd men kvaliten, det är extremt tunt belag på skidoran och om man kör på en sten så går det rakt igenom belaget ca 3,5mm. min stålkant har gåt av på mitten (toligen för att jag har railat). sen är skistoppen på Marker f14 bindningarn extremt umtåliga för fakie vurpor. </p><p></p><p>Mitt tips är att köpa en park skida och en puder/pist skida det tjänar man i längde på...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wsollander, post: 194256, member: 45804"] jag har är inte nöjd men mina karama 05/06 177cm lång. jag väger typ 74kg och är 185lång. jag är missnöjd men kvaliten, det är extremt tunt belag på skidoran och om man kör på en sten så går det rakt igenom belaget ca 3,5mm. min stålkant har gåt av på mitten (toligen för att jag har railat). sen är skistoppen på Marker f14 bindningarn extremt umtåliga för fakie vurpor. Mitt tips är att köpa en park skida och en puder/pist skida det tjänar man i längde på... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Karma?
Tillbaka
Topp