Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Katana - olika spann på olika skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 380033" data-attributes="member: 13863"><p>Jag har ingen erfarenhet av skidor med negativt spann. Men har haft "vanliga" skidor där spannet har skiljt sig mellan två skidor, tyvärr upptäckte jag det inte förrän efter en hel del åkning så det kändes inte motiverat att försöka reklamera. Jag ska inte påstår att jag egentligen märkte någon skillnad på skidorna vid åkning, men det var ganska irriterande ...</p><p></p><p>Eftersom du inte åkt på skidorna (som jag uppfattar det) föreslår jag att du skickar bilder till SC och begär reklamation. Låt dem ge sin syn på det hela.</p><p></p><p>Det låter ju faktiskt som skillnaden på dina skidor är stor, du kanske inte märker det i skidåkningen, men varje gång du ska valla eller slipa din skida kommer du att bli irriterad och blir det aktuellt att sölja skidorna kan det bli svårare (att sälja dem alltså).</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 380033, member: 13863"] Jag har ingen erfarenhet av skidor med negativt spann. Men har haft "vanliga" skidor där spannet har skiljt sig mellan två skidor, tyvärr upptäckte jag det inte förrän efter en hel del åkning så det kändes inte motiverat att försöka reklamera. Jag ska inte påstår att jag egentligen märkte någon skillnad på skidorna vid åkning, men det var ganska irriterande ... Eftersom du inte åkt på skidorna (som jag uppfattar det) föreslår jag att du skickar bilder till SC och begär reklamation. Låt dem ge sin syn på det hela. Det låter ju faktiskt som skillnaden på dina skidor är stor, du kanske inte märker det i skidåkningen, men varje gång du ska valla eller slipa din skida kommer du att bli irriterad och blir det aktuellt att sölja skidorna kan det bli svårare (att sälja dem alltså). /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Katana - olika spann på olika skidor!
Tillbaka
Topp