Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Katana - olika spann på olika skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 380056" data-attributes="member: 40931"><p>Jag vet faktiskt inte riktigt exakt hur spannet "ska" vara på dessa skidor.</p><p></p><p>När jag beställde dem, trodde jag att de skulle vara helt platta. Men för min del så gör det inget om det är en antydan till negativt spann faktiskt. Det är ett koncept jag tror på. </p><p></p><p>Men som sagt, jag ogillar att det är olika spann. Hade det bara varit detsamma på båda laggen hade jag inte brytt mig. Skickar iväg ett mail med bilder så får vi se vad dom säger.</p><p></p><p></p><p>En sak jag tänkte på: Jag kanske skulle ta och flexa båda skidorna rejält för hand några gånger. Skulle detta kunna tänkas "sätta" spannet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 380056, member: 40931"] Jag vet faktiskt inte riktigt exakt hur spannet "ska" vara på dessa skidor. När jag beställde dem, trodde jag att de skulle vara helt platta. Men för min del så gör det inget om det är en antydan till negativt spann faktiskt. Det är ett koncept jag tror på. Men som sagt, jag ogillar att det är olika spann. Hade det bara varit detsamma på båda laggen hade jag inte brytt mig. Skickar iväg ett mail med bilder så får vi se vad dom säger. En sak jag tänkte på: Jag kanske skulle ta och flexa båda skidorna rejält för hand några gånger. Skulle detta kunna tänkas "sätta" spannet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Katana - olika spann på olika skidor!
Tillbaka
Topp