Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Katana - olika spann på olika skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="peta" data-source="post: 382782" data-attributes="member: 6615"><p>Kænns som att det ær dags att reagera på hur folk uttrycker sig på denna sida, min fråga ær huruvida anonyma personer kan spekulera, samt komma med påståenden om något man inte har några som helst fakta eller belægg før.</p><p></p><p>Rena spekulationer i stil med "vølkl skall ju inte ostraffat kunna lægga ut produktionen i Kina och slæppa kvalitetskontrollen helt och hållet" kænns vældigt oseriøsa på ett seriøst forum som detta. De mænniskor som fortfarande besitter någon form av sunt førnuft borde nog inse att vølkl har kvalitetskontroll på de produkter som tillverkas, oavsett om det ær på fabriken i Straubing eller i Kina, eller någon annanstans.</p><p></p><p>De personer som kænner før att førdjupa sig vidare i detta æmne ær varmt vælkomna att høra av sig till mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="peta, post: 382782, member: 6615"] Kænns som att det ær dags att reagera på hur folk uttrycker sig på denna sida, min fråga ær huruvida anonyma personer kan spekulera, samt komma med påståenden om något man inte har några som helst fakta eller belægg før. Rena spekulationer i stil med "vølkl skall ju inte ostraffat kunna lægga ut produktionen i Kina och slæppa kvalitetskontrollen helt och hållet" kænns vældigt oseriøsa på ett seriøst forum som detta. De mænniskor som fortfarande besitter någon form av sunt førnuft borde nog inse att vølkl har kvalitetskontroll på de produkter som tillverkas, oavsett om det ær på fabriken i Straubing eller i Kina, eller någon annanstans. De personer som kænner før att førdjupa sig vidare i detta æmne ær varmt vælkomna att høra av sig till mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Katana - olika spann på olika skidor!
Tillbaka
Topp