Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Katana - olika spann på olika skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 383768" data-attributes="member: 12152"><p>Det här var sannerligen tunga uttalanden för att komma från en helt anonym forumbesökare. Speciellt om samma helt anonyme person tidigare i samma inlägg har kommit hårda motangrepp mot andra tämligen exakt lika okända personer. Tar du en officiell ställning för Völkl och för deras talan, vilket jag tycker att du gör, krävs en underskrift med namn och titel för att det ska vara det minsta trovärdigt. Ta aldrig för givet att folk vet vem du är. </p><p></p><p>Sen håller jag med Hasse om att det var vettiga åsikter i sakfrågan och att dina argument är hållbara. Men glöm inte att själva orsaken till debatten om Völkl kvalitetsproblem är att de (ni?) har försett marknaden med skidor som var och i viss mån är av en kvalitet som är absolut oacceptabel. Det leder till att vi konsumenter letar förklaringar och spekulerar i frågan. Det enda sättet att stoppa den här diskussionen hade varit att Völkl kom med en tydlig förklaring till varför det ser ut som det gör. För Eder bekvämlighet så har jag skapat en mall för inlägget:</p><p></p><p>"Från topkvalitet till bubbel-belag - the true story": </p><p>[beskriv här med minst 5000 ord varför Völkl säljer skidor som är så oplana att inte ens en normal service ger någon märkbar effekt och varför exemplar med defekta spann når butikerna] </p><p></p><p>Se till att förändra det som orsakar felen i produktionskedjan och leverera skidor med en kvalitetsnivå som gemene man förväntar sig av ett traditionstyngt märke som Völkl. SEN kan man vara dryg och ge pekpinnar på ett forum av den här typen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 383768, member: 12152"] Det här var sannerligen tunga uttalanden för att komma från en helt anonym forumbesökare. Speciellt om samma helt anonyme person tidigare i samma inlägg har kommit hårda motangrepp mot andra tämligen exakt lika okända personer. Tar du en officiell ställning för Völkl och för deras talan, vilket jag tycker att du gör, krävs en underskrift med namn och titel för att det ska vara det minsta trovärdigt. Ta aldrig för givet att folk vet vem du är. Sen håller jag med Hasse om att det var vettiga åsikter i sakfrågan och att dina argument är hållbara. Men glöm inte att själva orsaken till debatten om Völkl kvalitetsproblem är att de (ni?) har försett marknaden med skidor som var och i viss mån är av en kvalitet som är absolut oacceptabel. Det leder till att vi konsumenter letar förklaringar och spekulerar i frågan. Det enda sättet att stoppa den här diskussionen hade varit att Völkl kom med en tydlig förklaring till varför det ser ut som det gör. För Eder bekvämlighet så har jag skapat en mall för inlägget: "Från topkvalitet till bubbel-belag - the true story": [beskriv här med minst 5000 ord varför Völkl säljer skidor som är så oplana att inte ens en normal service ger någon märkbar effekt och varför exemplar med defekta spann når butikerna] Se till att förändra det som orsakar felen i produktionskedjan och leverera skidor med en kvalitetsnivå som gemene man förväntar sig av ett traditionstyngt märke som Völkl. SEN kan man vara dryg och ge pekpinnar på ett forum av den här typen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Katana - olika spann på olika skidor!
Tillbaka
Topp