Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Katana - olika spann på olika skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 383796"><p>MM: Om skidor skall vara raka (alltså inte slå sig) Så krävs det en lång tid stående eller liggande. Träet kan sätta sig upp emot 1-2 månader efter produktionen är klar. Blir inte bättre när de transporteras då det ofta är en del temperatur växlingar. Och som sagt det är flera fabrikat som har ojämna belag och skidor. Så som Armada, Hendryx(de nya ser bra ut då jag har precis slipat mina. Var inget snett där.) Goodha, K2, Salomon, Atomic och 4front. De är väl några av som jag har sett är sneda på alla håll och kanter. Och en del av dessa skidor är tillverkade i Europa. Bla Mantrorna jag slipade förra året.</p><p></p><p>MnO: Peta jobbar på Völkl som jag skrev. Och som jag skriver här ovan så är det flera märken som har problem med sina skidor...</p><p>(mina kites är oxå stulna det är därför jag inte har ringt dig)</p><p></p><p>//H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 383796"] MM: Om skidor skall vara raka (alltså inte slå sig) Så krävs det en lång tid stående eller liggande. Träet kan sätta sig upp emot 1-2 månader efter produktionen är klar. Blir inte bättre när de transporteras då det ofta är en del temperatur växlingar. Och som sagt det är flera fabrikat som har ojämna belag och skidor. Så som Armada, Hendryx(de nya ser bra ut då jag har precis slipat mina. Var inget snett där.) Goodha, K2, Salomon, Atomic och 4front. De är väl några av som jag har sett är sneda på alla håll och kanter. Och en del av dessa skidor är tillverkade i Europa. Bla Mantrorna jag slipade förra året. MnO: Peta jobbar på Völkl som jag skrev. Och som jag skriver här ovan så är det flera märken som har problem med sina skidor... (mina kites är oxå stulna det är därför jag inte har ringt dig) //H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Katana - olika spann på olika skidor!
Tillbaka
Topp