Jaay-Bone
Medlem
Völkl Mantra eller Dynastar Pro Rider?
Hej hej pojkar... Jag har ju ställt frågor om legender innan, men nu är ångesten är stor och jag behöver mer hjälp från kunniga människor utan baktanken att sälja på mig något...
Jag hade bestämt mig för Pro Ridern men längden fanns inte inne när jag skulle köpa... Därför har jag väntat, och fortsatt spana på olika modeller... En polare testade för några dagar sedan Pro Ridern och även Mantran, och han framhöll Mantran som den bättre!
Är det någon som åkt de båda, eller har kunskap om skilllnaderna på dem? Jag är en stor grabb på 190cm och ca 100kg. Bra teknik och gillar att köra aggressivt.
Vilken längd ska jag satsa på?
Vilken är skidan för mig? Enormt tacksam för all hjälp ni ger!
Jag hade bestämt mig för Pro Ridern men längden fanns inte inne när jag skulle köpa... Därför har jag väntat, och fortsatt spana på olika modeller... En polare testade för några dagar sedan Pro Ridern och även Mantran, och han framhöll Mantran som den bättre!
Är det någon som åkt de båda, eller har kunskap om skilllnaderna på dem? Jag är en stor grabb på 190cm och ca 100kg. Bra teknik och gillar att köra aggressivt.
Vilken längd ska jag satsa på?
Vilken är skidan för mig? Enormt tacksam för all hjälp ni ger!