Völkl!

Völkl!
Jag har kört på nästa års modeller av Völkl i drygt en månad, Supersport 6* samt Supersport Superspeed!
Hör av dig så kan jag fixa ett par åt dig!

/P
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp